Dainavos gidas
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Alytus
  • Birštonas
  • Druskininkai
  • Lazdijai
  • Šalčininkai
  • Trakai
  • Varėna
Šeštadienis, 7 birželio, 2025
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Dainavos gidas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Pradžia » Kaip lietuviškas šampūnas šunims įtiko australams

Kaip lietuviškas šampūnas šunims įtiko australams

Redakcija
2016-10-19
Įdomu, Verslas
Laikas: 3 min skaitymo
FacebookTwitter

Lietuvišką šampūną šunims žmonės perka ne tik Europoje, bet ir Australijos bei  abiejuose Amerikos žemynuose. Koks yra geriausias raktas, atveriantis duris į pirkėjų lojalumą, kaip sukurti istoriją ir tapti išskirtiniu kliento sąmonėje, konferencijoje „Klientų patirtys 2020: įsitraukimas, lojalumas, inovacijos“ įžvalgomis dalinsis žymiausi rinkodaros, skaitmenizacijos ir kliento patirčių valdymo profesionalai.

„Shoo“ šampūną šunims, bet tinkantį ir žmonėms, žino ne tik pirkėjai Lietuvoje. Šį šampūną perka šunų mylėtojai Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir net Australijoje bei JAV. Užsienio rinkose šampūną parduodantys Arūnas Matačius ir Darius Bagdžiūnas tikina radę naują nišą, kurią tendencijų portalas Trendhunter.com įvardino kaip „Crossbreed Hygiene“ (liet. higiena įvairiems augintiniams).

„Visa esmė slypi paprastume ir mažose detalėse. Tai, kad šampūnas šunims tinka ir žmonėms, veikia kaip masalas diskusijai, tačiau tai tėra žaidimas. Pavyzdžiui, morka irgi tinka ir žmogui, ir šuniui, todėl iš principo viskas, kas atsiranda natūraliai iš žemės yra pritaikyta jos gyventojams – ar tai būtų žiurkėnas, ar žmogus, ar šuo. Taigi, komunikuodami žinutę apie šampūną šunims, mes tiesiog pasakome tai, ką jau ir taip visi žino“, – apie sėkmės istoriją kalba D. Bagdžiūnas.

Klientų patirčių valdymo ekspertas Kšištof Zmitrovič sako, kad kiekvienas žmogus natūraliai siekia laimės, dėl to ir priimdamas sprendimą pirkti, žmogus eis ten, kur jausis geriau, kur viskas vyks sklandžiai, o jis pats jausis gerbiamas, reikalingas ir svarbus. „Daugelis tyrimų ir sėkmingiausių organizacijų praktika rodo: jei organizacijos valdys klientų patirtį, jos valdys rinką“, – teigia K. Zmitrovič.

Jis pažymi, kad vis tik europiečiai yra daugiau konservatyvūs, lėtesni ir kai kuriose rinkose jau ir pramiegoję sėkmės šansus, kai, pavyzdžiui, Azija ir JAV pakliūna tarp greitai naujoves perimančių šalių.

„Akivaizdu, kad itin svarbu yra siekti suprasti ne tik fizinius, bet ir emocinius klientų poreikius – ko jis tikisi pirkdamas vienokią ar kitokią paslaugą ar prekę, kas jam yra vertė. Lojaliais klientais būna tie, kurie visiškai patenkina visus savo poreikius“, – tikina „OVC Consulting“ konsultantas K. Zmitrovič.

Ir nesvarbu, ar kompanija veikia Lietuvoje, ar užsienyje, ji turės didelį pranašumą klientų atžvilgiu, jei žaibiškai reaguos į iškilusią probleminę situaciją ir viską išspręs kliento naudai. „Tyrimai rodo, kad problemą išsprendus jos atsiradimo metu, klientas būna labiau lojalus net už tuos, kurie problemos visiškai nepatyrė ir viskuo buvo patenkinti. Žmonės nori jausti, kad jie svarbūs ne tik tada, kai viskas vyksta sklandžiai ir pinigai mokami laiku, bet ir tada, kai yra problemos“, – teigia specialistas.

Kiek sudėtingiau pelnyti klientų pasitikėjimą, kai produktas ar paslauga nėra įprasti ir kasdieniški, todėl klientas turi būti ruošiamas, ko verta tikėtis, o ko ne. Kartais neadekvačiai aukšti klientų lūkesčiai gali tapti tiesiu keliu į žmonių nepasitenkinimą ir blogą patirtį.

„Svarbu stengtis, kuo geriau suprasti, ko klientas tikisi ir jam tą duoti bei skirti jėgų, laiko sugalvoti, ką galima padaryti daugiau, kad prekės ar paslaugos vertė būtų didesnė. Jei pirkėjas mano, kad jo investuojami pinigai ir kiti resursai atsiperka, tuomet jis yra tinkamame kelyje. Tuomet, kai žmogui reikia įdėti papildomų pastangų ar investicijų norimam rezultatui gauti, jo patirtis bus neigiama“, – sako K. Zmitrovič.

Konferencija „Klientų patirtys 2020. Įsitraukimas, lojalumas, inovacijos“ vyks spalio 25 d. Vilniuje. Plačiau:http://lvk.lt/lt/renginiai/seminarai/klientu-patirtys-2020-isitraukimas-lojalumas-inovacijos

Lietuvos verslo konfederacijos inf.

DalintisDalintis
Ankstesnė naujiena

Apie mus kalba

Sekanti naujiena

Rusijos informacinis karas sustiprėjo Seimo rinkimų akivaizdoje

Panašios naujienos

Lietuviškas šeimos verslas nustelbia latvių ir estų, bet iki pasaulio milžinų – dar toli
Lietuva

Lietuviškas šeimos verslas nustelbia latvių ir estų, bet iki pasaulio milžinų – dar toli

2025-05-24
Prof. R. Laužikas: „Šaltibarščių pirmtakai minimi dar K. Donelaičio „Metuose“
Įdomu

Prof. R. Laužikas: „Šaltibarščių pirmtakai minimi dar K. Donelaičio „Metuose“

2025-05-23
Į šaltibarščius – kokosų pienas, mineralinis vanduo ar net vyšnių sirupas: lietuvių reakcija pažėrė netikėtumų
Įdomu

Į šaltibarščius – kokosų pienas, mineralinis vanduo ar net vyšnių sirupas: lietuvių reakcija pažėrė netikėtumų

2025-05-18
Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo
Grožis

Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo

2025-05-15
Lietuvą renkasi vis daugiau sezoninių darbuotojų iš trečiųjų šalių
Lietuvos naujienos

Lietuvą renkasi vis daugiau sezoninių darbuotojų iš trečiųjų šalių

2025-05-13
Įdomu

Paaiškėjo, kurie geriausi šefai atstovaus Lietuvai prestižiniame konkurse

2025-05-09
Sekanti naujiena
Rusijos informacinis karas sustiprėjo Seimo rinkimų akivaizdoje

Rusijos informacinis karas sustiprėjo Seimo rinkimų akivaizdoje

Politikai reklamai netaupo

Politikai reklamai netaupo

Skaitoma

Nematomos būsto remonto grėsmės: kaip išvengti nuostolių ir konfliktų su kaimynais?

Nematomos būsto remonto grėsmės: kaip išvengti nuostolių ir konfliktų su kaimynais?

2025-06-02
Mangai

Ką reikėtų žinoti apie džiovintus mangus?

2022-01-25
Arbūzų auginimas Lietuvoje

Arbūzų auginimas Lietuvoje

2020-08-27
Saldikliai: bijoti, ar vartoti? Dietistė Trusovė paaiškina, kada jie gali būti naudingi

Saldikliai: bijoti, ar vartoti? Dietistė Trusovė paaiškina, kada jie gali būti naudingi

2025-06-06
Iš mokytojo – į partizanus. Ko mokina A. Ramanausko-Vanago pasirinkimas?

Iš mokytojo – į partizanus. Ko mokina A. Ramanausko-Vanago pasirinkimas?

2025-06-04

Reklama

Proneta Proneta Proneta
Verta pamatyti Verta pamatyti Verta pamatyti

Apie Dainavos gidą

Naujienos

Saldikliai: bijoti, ar vartoti? Dietistė Trusovė paaiškina, kada jie gali būti naudingi

Saldikliai: bijoti, ar vartoti? Dietistė Trusovė paaiškina, kada jie gali būti naudingi

2025-06-06
Per Lietuvą ritasi „Čiurlionio dainų banga“: 9 miestuose R. Zubovas kviečia į čiurlionišką dainų šventę

Per Lietuvą ritasi „Čiurlionio dainų banga“: 9 miestuose R. Zubovas kviečia į čiurlionišką dainų šventę

2025-06-06

Skaitomiausia

Nematomos būsto remonto grėsmės: kaip išvengti nuostolių ir konfliktų su kaimynais?

Nematomos būsto remonto grėsmės: kaip išvengti nuostolių ir konfliktų su kaimynais?

2025-06-02
Mangai

Ką reikėtų žinoti apie džiovintus mangus?

2022-01-25
  • Rašyti redakcijai
  • Privatumo politika
  • Reklama
  • Susisiekite

© Dainavos gidas

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika

© Dainavos gidas