Labdaros ir paramos fondas „Mamų unija“ šiemet jau septintus metus iš eilės kviečia prisijungti prie iniciatyvos „Reikia draugų 2015“, kuria siekiama surinkti lėšų Vilniaus universiteto Santariškių vaikų ligoninės Onkohematologijos skyriaus palatoms atnaujinti. Tradiciškai prie šios iniciatyvos gali prisijungti visi prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai, įsigyjantys specialiu akcijos ženklu – aitvaru – pažymėtas prekes. Taip pat jau nuo šios savaitės paaukoti galima ir į specialias akcijos „Reikia draugų“ aukų dėžutes, įrengtose prie kasų net 89 tinklo parduotuvėse visoje Lietuvoje. Akcija tęsis iki 2016 m. kovo 1 d., o lėšos renkamos klastinga vėžio forma – retinoblastoma, sergančių Lauryno bei Domo gydymui Šveicarijoje.
„Kasmet įvairiomis vėžio formomis Lietuvoje suserga apie 100 vaikų, tačiau šią ligą šiandien galima įveikti. Taikant įvairius gydymo metodus, per pastaruosius penkerius metus pasveikti pavyko net 80 proc. ligoniukų ir šie skaičiai motyvuoja dar intensyviau kovoti su šia klastinga liga drauge su žmonių bei atsakingų įmonių pagalba. Ne paslaptis, kad prie sėkmingo gydymo proceso prisideda ir jauki aplinka, ypač, kai joje besigydantys praleidžia nuo pusės iki trijų metų. Dėl to šiemet ir toliau tęsiame pradėtą darbą atnaujinti palatas, kuriose vienu metu gali gydytis iki 40 vaikų ir kūdikių“, – sakė paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“ vadovė Eglė Mėlinauskienė.
„Džiaugiamės šiemet ir vėl galėdami prisidėti prie šios prasmingos akcijos ir palaikyti šalies šeimas, kovojančias už mažųjų ateitį. Esame labai dėkingi visiems mūsų klientams, jau ne vienerius metus padedantiems drauge siekti kilnaus, bendro mūsų ir „Mamų unijos“ tikslo. Daryti gerus darbus taip paprasta – tereikia apsiperkant ir įsigyjant kasdienių prekių rinktis aitvaru pažymėtas prekes. O rezultatas sergantiems mažyliams ir jų tėveliams yra didžiulis ir neįkainojamas – visi kartu mes galime padovanoti jiems viltį“, – sako „Maxima LT“, Įvaizdžio departamento direktorė Inga Romanovskienė.
Pirkėjai, norėdami paremti ligoniukus, gali rinktis iš 13 akcijoje dalyvaujančių Lietuvos gamintojų ir prekių ženklų daugiau kaip 400 maisto, kosmetikos ar buities prekių, pažymėtų aitvaro ženklu: UAB „Amber Pasta“, UAB „Malsena Plius“, ŽŪB „Nematekas“, UAB „Druskininkų Rasa“, UAB „Galinta ir partneriai“, UAB „Rokiškio pienas“, „Margarita“ kosmetika, „Vičiūnų“ įmonių grupė, arbata „Žolynėlis“, Maxima „Favorit“, UAB „Lietuvos kepėjas“, UAB „Roshen-Nord“, maistas kūdikiams „Marmaluzi“.
Šiemet akcijos iniciatorė „Mamų unija“ bei partneris prekybos tinklas „Maxima“ drauge kviečia prisidėti ir prie klastinga akių vėžio forma sergančių kiek daugiau nei metukų Lauryno bei 8 mėnesių Domo gydymo. Už prekybos tinklo kasose įrengtose akcijos aukų dėžutėse (o jų net 1200!) surinktas lėšas mažiesiems bus suteiktas reikalingas gydymas Šveicarijoje. Skaičiuojama, kad vieneriems gydymo metams abiejų berniukų šeimoms reikalinga surinkti 40 – 60 tūkst. eurų, mat ypač gydymo pradžioje jų laukia dažni vizitai pas užsienio gydytojus.
Skirti paramą onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams „Maxima“ parduotuvėse galima ir dar dviem būdais: visus metus perkant 9 stenduose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Marijampolėje) esančius „Mamų unijos“ atvirukus arba metant auką į stacionarias 29 parduotuvėse esančias „Mamų unijos“ aukų dėžes.
Per septynerius savo veiklos metus partnerių ir geros valios žmonių dosnumo dėka, „Mamų unija“ onkologinėmis ligomis sergančių vaikų šeimoms jau suteikė daugiau 667 tukst. eurų paramą.