„Lidl“ atidarymas Lietuvoje paveiks mažmeninės prekybos rinką: tik 4% internetu apklaustų pirkėjų teigia, jog „Lidl“ atėjimas neturės jokios įtakos ir nepakeis jų pirkimo įpročių. 10% respondentų yra pasiruošę tapti reguliariais „Lidl“ pirkėjais nuo pat parduotuvių atidarymo dienos, o 3 iš 4 apklaustųjų norėtų pirmiausia apsipirkti, kad nuspręstų dėl tolesnio lankymosi, rodo „Nielsen“ atliktas internetinis pirkėjų tyrimas. Lietuviai yra susipažinę su „Lidl“ prekės ženklu ir turi patirties apsiperkant šio tinklo prekybos centruose kitose šalyse.
Apklaustieji yra puikiai informuoti apie „Lidl“: tik 2% respondentų nežino nieko apie šį prekybos centrą (įskaitant jo pavadinimą), lyginant su 12% atsakiusiųjų praėjusiais metais. 29% respondentų teigia, jog jie neseniai susidūrė su „Lidl“ kitose šalyse (praėjusiais ir šiais metais), o 45% respondentų žino prekybos centro pavadinimą, tačiau dar nėra jame pirkę.
„Matome, jog lietuviai labai gerai žino „Lidl“, yra pirkę šio tinklo parduotuvėse tose šalyse ir jau turi susiformavusius lūkesčius. Žmonės tikisi išbandyti „Lidl“ parduotuves jų miestuose ir pripažįsta, kad „Lidl“ atėjimas gali pakeisti jų pirkimo įpročius. Tai reiškia, kad visuomenė yra puikiai pasiruošusi netrukus įvyksiančiam mūsų parduotuvių atidarymui“, – teigė generalinis „Lidl Lietuva“ direktorius Radostin Dimitrov Roussev-Peine.
Lietuviai lenkišką ir vokišką „Lidl“ išbandę daugiausiai
Tyrimo rezultatai rodo, jog 2016-aisiais 10% respondentų jau turėjo patirties prekybos centre „Lidl“. Tuo tarpu per 2015 metus kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse apsilankė 19% apklaustųjų.
Pirkėjai, kurie jau turi pirkimo patirties „Lidl“, daugiausiai yra pirkę tinklo parduotuvėse Lenkijoje (32%), Vokietijoje (32%) ir Didžiojoje Britanijoje (12%).