Apie ką mes? – Šį mažmožį kiekvienas verslininkas, vadybininkas ar įmonės atstovas, o vis dažniau ir laisvai samdomas specialistas (freelanceris), pateikia pokalbio pabaigoje savo klientui, užsakovui ar būsimam partneriui. Taip, tai vizitinė kortelė.
Tikriausiai pažiūrėjus į antraštę, kyla klausimas: „o koks gi originalumas? Juk vizitinėmis kortelėmis apsikeisti nėra nieko neįprasto ar naujo…”
Taip, vizitinė kortelė – įprasta atributika daugelyje verslo susitikimų, tačiau ar jūsų vizitinė išskirtinė? Originali? Ar ji nėra tik dar viena pilka kortelė, kuri netrukus atsidurs kažkieno stalčiuje tarp tūkstančio kitų?
Sakoma, jog genialumas slypi paprastume. Daugeliu atvejų taip, tačiau tikrai ne visada, kai reikalingas išskirtinumas. Pripažinkime – daug smagiau gauti vizitinę kortelę, kuri išsiskiria, nėra paprastas pakeverzojimas juodu ant balto, tačiau aiškiai matosi, kad prie vizitinės kortelės buvo įdėta daug darbo, skirta daug laiko tam, kad atkreipti jūsų dėmesį. Spalvos, dizainas, gera frazė – viskas prasideda nuo smulkmenų.
Nebijokite išsiskirti! Kurkite savo stilių, savo dizainą, spalvas ir net formas! Vizitinės kortelės gali būti pačios įvairiausios, daugeliu prasmių, tačiau svarbu nepamiršti kokybės – neaiškios ar išblukę raidės, apsitrynęs įmonės logotipas, ar vos į ranką paėmus besiglamžantis popierius – gero nežada. Pasirinkite kokybiškas medžiagas, negalėkite laiko ar finansų specialiai jums kurtam stiliui – tai visada atsiperka.
Neperkraukite jos informacija – vizitinė kortelė žiūrisi geriausiai tuomet, kai yra lengvai skaitoma, o informacija gerai įsimenama. Joje turi atsispindėti tik pagrindinė, reikalingiausia informacija apie jus ar įmonę, bei kontaktai, kuriais galima su jumis susisiekti.
Jei stengiatės savo įmonę pateikti kuo geriau, tuomet verta nepamiršti šių žodžių: Viešbutis prasideda nuo vestibiulio, o verslo kontaktai – nuo geros vizitinės.