Straipsnio antraštė – tarsi mįslė, kurią vieniems įminti bus lengva, kitiems – sunku.
Ją turi kiekvienas įmonės vadovas, vadybininkas, rinkodaros skyriaus specialistas ir net buhalteris. Ją turi valstybinių įmonių darbuotojai, ją turi fotografai, programuotojai ir net santechnikai. Be šios kortelės apsieina tik labai retas susitikimas su nauju klientu, partneriu, paslaugos teikėju ar gavėju. Daugelis ją nešiojasi piniginėje, švarko ar kelnių kišenėje, lagamine, o kai kurie joms turi ir specialius dėklus.
Nėra ko ilgai kankinti tų, kurie mįslės dar neįminė – kalbame apie vizitines korteles. Nei trupučio nesumeluosime sakydami, kad jos yra ne tik dalis elementaraus etiketo susitikimo metu, tačiau neretai vizitinė kortelė gali lemti daugiau nei manote. Vizitines korteles dabar turi labai dažnas, tačiau originaliomis, išskirtinėmis, specifiškai stilizuotomis kortelėmis gali pasigirti nedaugelis.
Vieniems trūksta idėjų ar fantazijos ką ir kaip užrašyti ir pateikti ant vizitinės kortelės taip, kad ši geriausiai atspindėtų jų atstovaujamą įmonę, ar juos pačius. Kitiems – svarbu tiktai kaina.
Pastarieji neretai nuvilia paduodami baltą vizitinę kortelę su kukliai paserviruota informacija vienodu ir nuobodžiu šriftu. Jokio bandymo išsiskirti ir patraukti dėmesį. Tokios kortelės dažnai pasimeta dokumentų ar kitų vizitinių kortelių krūvose ir pasimiršta.
Juoda kortelė, atspausdinta ant pigiausio popieriaus, su „times new roman“ pilku šriftu užrašytaiss Jūsų kontaktiniaiss duomenimis – dar prastesnis pasirinkimas. Nedarykite taip. NiekadaTiesa, nei balta, nei juoda kortelės spalva nėra blogai.
Vizitinės kortelės spalva turėtų būti suderinta su Jūsų įmonės bendra stilistika,, jos spalvomis, derinta prie logotipo. Vizitinė turi padėti prisiminti Jus, Jūsų įmonę, produktą ar paslaugą. Raskite gerą dizainerį ir jis padarys taip, kad kortelė kalbės už jus.
Skeptikų nuomone nėra svarbu kas ir kaip pateikiama ant vizitinės kortelės – daug svarbiau bendravimas, prisistatymas, prekės ar paslaugos pateikimas ir t.t.
Taip, visa tai kuo gryniausia tiesa, tačiau turint 4 pliusus iš 5, kodėl neužsidėjus ir to penkto? Smulkmenos yra labai svarbios, deja nedaugelis į jas atkreipia dėmesį. Pabandykite paimti banko valdybos pirmininko, dizaino namų, solidaus architekto ar brangios teisininkų kompanijos advokato vizitinę ir greitai suprasite apie ką kalbu.
Jei rengiatės gerais, prabangiais ir garsių prekės ženklų rūbais ir batais, vairuojate gerą automobilį (o galbūt apie tai dar tik svajojate), negi norite savo turimą arba kuriamą įvaizdį sugadinti pigia kortele? Nenorite. Tuomet neatkiškite potencialiam klientui, partneriui ar kitam interesantui bet ko. Viskas turi būti apgalvota iki smulkmenų.
Paimkite savo vizitinę kortelę, pavartykite. Ką ji jums sako? Jai manote, kad ji tobula – puiku, vadinasi turite tai ko reikia. Jei nesako nieko – tai nieko nesakys ir gavusiam ją asmeniui. Save pateikiate per tą mažą 9x5cm storo popieriaus skiautę, tad jei turite galimybę – pateikite save taip, lyg būtumėte aukščiausiame galimame savo srities taške.
Nesuklyskite – kai klientui ant stalo gulės dvi vizitinės ir reikės rinktis kam skambinti, nereikėtų tikėtis, kad pilkoji, nereikšminga, beveidė kortelė gundys joje ieškoti telefono numerio, nes tą kovą jau laimėjo gulinčioji šalia.