Dainavos gidas
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Alytus
  • Birštonas
  • Druskininkai
  • Lazdijai
  • Šalčininkai
  • Trakai
  • Varėna
Penktadienis, 1 rugpjūčio, 2025
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Dainavos gidas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Pradžia » Kiek pinigų reikia norint varžytis „drifto“ varžybose: sumos prasideda nuo kelių tūkstančių eurų

Kiek pinigų reikia norint varžytis „drifto“ varžybose: sumos prasideda nuo kelių tūkstančių eurų

Paulius Liškauskas
2025-07-31
Įdomu, Transportas
Laikas: 3 min skaitymo
Paulius Petrauskas_Luko Gigaškos nuotr.

Paulius Petrauskas_Luko Gigaškos nuotr.

FacebookTwitter

Automobilių sportas – brangus malonumas, reikalaujantis didelių išlaidų ne tik automobilio įsigijimui, bet ir jo priežiūrai. Tiesa, norintiems sėsti prie sportinio automobilio vairo ir dalyvauti žiedinėse lenktynėse, ralyje ar šonaslydyje neretai būna sunku įvertinti, kokių investicijų iš tiesų gali prireikti tokios svajonės įgyvendinimui. Daugumai aišku tik viena – siekiantys rezultato savo metines išlaidas skaičiuoja tūkstančiais.

 

Nors apie tikrąsias automobilių sportui reikalingas išlaidas lenktynininkai kalba retai, PRO lygos šonaslydžio varžybose dalyvaujantis „Urta by carVertical“ komandos narys Paulius Petrauskas sutiko papasakoti apie šio sporto kainą.

Daugiausia išlaidų – automobiliui

 

Net ir įsigijus galingą lenktyninį automobilį, išlaidos čia nesibaigia. Automobilio priežiūra ir paruošimas varžyboms reikalauja nemažai papildomų investicijų.

 

Šonaslydžio metu smarkiai dėvisi padangos, todėl per sezoną lenktynininkai jų „sudegina“ visą gausybę. P. Petrauskas pasakoja, jog vien per praėjusius metus joms išleido beveik 8 tūkst. eurų, kuriuos atsiėjo 90 naujų padangų. Visgi brangiausiai praėjusį sezoną jam atsiėjo variklis.

 

„Prieš sezoną pilnai perrinkome variklį. Šis variklis mums tarnavo apie 5 metus, po kurių nusprendėme pažiūrėti, kaip jis laikosi. Kai išiminėjome stūmoklius, tiesiog iškrito tarpžiedžiai, tad variklio atnaujinimas įvyko pačiu laiku“, – sako lenktynininkas.

 

Šonaslydžio ekspertas skaičiuoja, kad būtent šioms varžyboms paruoštas ir 700 arklio galių generuojančio variklio perrinkimas atsiėjo daugiau nei 10 tūkst. eurų. Nors tai ir ženkli pinigų suma, gera žinia, kad tokios išlaidos pasitaiko gana retai, todėl skaičiuojantys biudžetą svajonės įgyvendinimui, šią eilutę, bent jau pradžioje, tikrai gali praleisti.

Brangiai kainuojantis pasiruošimas

 

Varžybų planavimas ir visa logistika taip pat kainuoja pakankamai brangiai. Specialiai šonaslydžiui paruoštu automobiliu lenktyninkai viešuose keliuose nenaudoja ir kelių šimtų kilometrų į varžybas nevažiuoja. Į varžybų vietą automobilis transportuojamas autovežiu, o visa komanda, įrankiai, dalys, padangos ir kita įranga atvežama autobusu.

 

Kainuoja ir leidimas dalyvauti varžybose. Negana to, lenktynininkams reikia patiems pasirūpinti nakvyne. Taigi norint išvykti kad ir į vieną šonaslydžio varžybų etapą jau reikia nemažai investicijų. Visgi svarbiausia – atsakingai paruošti automobilį, kad varžybų metu nekiltų siurprizų.

 

„Prieš varžybas reikia pakeisti visas nerimą keliančias automobilio dalis. Labiausiai bijau nebaigti varžybų dėl techninio gedimo, tad stengiuosi atvykti į lenktynes su maksimaliai gerai paruoštu automobiliu“, – šonaslydžio sporto virtuve dalijasi P. Petrauskas.

 

Pasak lenktynininko, ne mažiau svarbi ir ratų geometrija. Visos lenktynių trasos skiriasi: vienos greitesnės, kitos – lėtesnės, tad prieš kiekvienas varžybas sportininkas pasirūpina, jog automobiliui būtų atlikti ratų geometrijos nustatymo darbai, kad suvedimas būtų atliktas atsižvelgiant į artėjančių varžybų trasos ypatumus.

 

Šonaslydžio ekspertas skaičiuoja, jog dalyvavimas PRO lygoje praeitą sezoną jam viso kainavo apie 31 tūkst. eurų.

Sezonas „Semi-Pro“ ar „Street“ lygose atsieina pigiau

 

Prieš patekdamas į PRO lygą, “Urta by carVertical” lenktynininkas varžėsi vienu laipteliu žemiau esančioje „Semi-Pro“ lygoje. Pasak P. Petrausko, išlaidos šioje lygoje gerokai mažesnės. Visgi norint sėkmingai konkuruoti su kitais šonaslydžio entuziastais kišenes teks gerokai patuštinti ir čia.

 

„Semi-Pro“ lygoje besivaržantis P. Petrausko komandos draugas Ignas Kringelis pasakoja, kad per penkis praėjusių metų čempionato etapus išleido apie 9 tūkst. eurų ir galutinėje įskaitoje užėmė 5-ąją vietą. Tiesa, į šią sumą neįskaičiuotos išlaidos už aptarnavimo autobusą, informacijos sklaidą bei automobilio remonto darbus, kadangi tuo rūpinosi pats sportininkas bei jo komanda.

 

Pradedantys ir norintys slysti tik savo malonumui savo norus gali įgyvendinti ir už dar mažesnę pinigų sumą. „Street“ lygos dalyviams nereikia profesionalios technikos bei nepriekaištingo jos aptarnavimo, tad galima išsiversti ir su nedideliu biudžetu.

 

Anot 3-ąją vietą „Street“ lygoje užėmusio „Driftanulsa“ komandos lenktynininko Vito Žalandausko, jam 5 etapai „Street“ lygoje pernai atsiėjo apie 2,7 tūkst. eurų.

 

Žymos: Auto Moto
DalintisDalintis

Panašios naujienos

Ignitis ON elektromobilių įkrovimo parkas Palangoje
Aktualijos

Koks yra idealus atstumas tarp įkrovimo stotelių patogioms kelionėms elektromobiliu?

2025-07-31
Defender Dakar D7X-R debiutas Gudvude
Sportas

Naujasis Roko Baciuškos „Defender Dakar D7X-R“ prototipas pristatytas Gudvudo greičio festivalyje

2025-07-31
Z karta keliauja kitaip: kaip ji keičia turizmo pasaulį?
Įdomu

Z karta keliauja kitaip: kaip ji keičia turizmo pasaulį?

2025-07-31
Eksperto patarimai, kokio naudoto automobilio geriau nepirkti
Transportas

Eksperto patarimai, kokio naudoto automobilio geriau nepirkti

2025-07-30
Oro uostai dalijasi esminiais patarimais: padės pasiruošti kelionei ir išvengti streso
Gyvenimas

Oro uostai dalijasi esminiais patarimais: padės pasiruošti kelionei ir išvengti streso

2025-07-30
Geležinkeliai kare tampa pagrindine logistikos ašimi: ko vystydami „Rail Baltica“ galėtume pasimokyti iš Ukrainos
Krašto apsauga

Geležinkeliai kare tampa pagrindine logistikos ašimi: ko vystydami „Rail Baltica“ galėtume pasimokyti iš Ukrainos

2025-07-28

Skaitoma

Standartiniai butai, nestandartiniai lūkesčiai: ar tikrai lietuviai bijo gyventi „kaip visi“?

2025-07-24
3 skanūs ir nebrangūs būdai, kaip voveraites patiekti su šviežiomis bulvėmis

3 skanūs ir nebrangūs būdai, kaip voveraites patiekti su šviežiomis bulvėmis

2025-07-25
Nauja ar naudota, pirkti ar nuomotis? Ekspertų patarimai, kaip išsirinkti sodo techniką pagal savo poreikius

Nauja ar naudota, pirkti ar nuomotis? Ekspertų patarimai, kaip išsirinkti sodo techniką pagal savo poreikius

2025-07-31
Atliekų rūšiavimo skirtumai stebina net atsakingiausius gyventojus: nori vienodų rūšiavimo taisyklių visoje Lietuvoje

Trakų rajono atliekų surinkimo grafikas 2025

2025-03-18
Aiškėja, kas taps Dzūkijos paukščiu

Aiškėja, kas taps Dzūkijos paukščiu

2015-06-28

Reklama

Proneta Proneta Proneta
Verta pamatyti Verta pamatyti Verta pamatyti

Dainavos krašto naujienų portalas, skelbiantis Tau aktualias žinias ir įvykius.

Naujienos

Rugpjūčio džiaugsmas vazoje – jurginai: kaip prailginti jų šviežumą ir išryškinti grožį?

Rugpjūčio džiaugsmas vazoje – jurginai: kaip prailginti jų šviežumą ir išryškinti grožį?

2025-08-01
Baimė praleisti – pavojinga vasaros palydovė: kaip sustoti ir pailsėti be kaltės jausmo?

Baimė praleisti – pavojinga vasaros palydovė: kaip sustoti ir pailsėti be kaltės jausmo?

2025-08-01

Skaitomiausia

Standartiniai butai, nestandartiniai lūkesčiai: ar tikrai lietuviai bijo gyventi „kaip visi“?

2025-07-24
3 skanūs ir nebrangūs būdai, kaip voveraites patiekti su šviežiomis bulvėmis

3 skanūs ir nebrangūs būdai, kaip voveraites patiekti su šviežiomis bulvėmis

2025-07-25
  • Rašyti redakcijai
  • Privatumo politika
  • Reklama
  • Susisiekite

© Dainavos gidas

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika

© Dainavos gidas