Lietuvą užklupusi galinga audra sutrikdė elektros tiekimą, dėl ko dalyje vietovių buvo paveikta ir ryšio kokybė. „Bitė“ skelbia, kad šiuo metu elektros vis dar neturi apie 7 proc. ryšio bokštų, dėl ko gali nukentėti interneto kokybė. Sudėtingiausia situacija išlieka Šiaurinėje šalies dalyje ir Pietryčių Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Audros padarinius „Bitės“ inžinieriai pradėjo fiksuoti pirmadienį dar 4 valandą ryto. Klientai ryšio kokybės pokyčių nepajuto, tačiau juos užfiksavo visą parą veikiantis „Bitės“ Tinklo operacijų centras (TOC). Nutrūkus elektros tiekimui ryšio bokšte įrengti akumuliatoriai veikia keletą valandų. Ypač svarbios vadinamosios mazginės transporto stotys – pagrindiniai Lietuvos rajonų ryšio bokštai. Šios stotys padengia didžiausius Lietuvos teritorijos plotus. Neveikiančių mazginių stočių „Bitės“ tinkle šiuo metu neturime ir situacija yra valdoma“, – sako Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius, prašydamas klientų supratingumo šiuo iššūkių laikotarpiu.
Pasak G. Butėno, „Dramatinės situacijos mūsų tinkle nėra, kas ypač svarbu – senesnė skambučių technologija klientams veikia. Nepaisant to, sudėtinga situacija išlieka Kelmės ir Širvintų rajonuose.“
Būtent šiuose rajonuose daugiausia problemų kilo visiems ryšio tiekėjams.
Nuo pat pirmadienio ryto „Bitės“ inžinieriai dirba maksimaliu pajėgumu tam, kad būtų atstatytas elektros tiekimas ryšio bokštuose. Glaudžiai bendradarbiaujama ir su didžiulės gamtos stichijos padariniais besigrumiančiais ESO specialistais.
„Šiuo metu vis dar apie 7 proc. visų „Bitės“ turimų ryšio bokštų Lietuvoje neturi elektros. Tai daugiausia Šiaurinė ir Pietryčių Lietuva, ypač Vilnius. Tiesa, mūsų ryšio bokštų teritorijos – persidengia, tad audrai sutrikdžius vieno ryšio bokšto veiklą, jos veikimą kompensuoja greta esantis. Ką gali pajusti dalis mūsų klientų – žemesnę nei įprasta interneto kokybę. Dėl to labai atsiprašome klientų ir užtikriname, kad dedame didžiules pastangas, kad nepatogumų klientai patirtų kuo mažiau“, – priduria G. Butėnas.
„Bitės“ vadovas kviečia visus Lietuvos žmones, pamačiusius „Bitės“ darbuotojus, dirbančius prie ryšio bokštų, ateiti ir paprašyti įsikrauti savo įrenginius – bendrovė mielai suteiks tokią galimybę šiuo nelengvu laikotarpiu.
Klientų aptarnavimo centro duomenys rodo, kad klientai – supranta gamtos stichijos rimtumą: tik 1 iš 8 į klientų aptarnavimo liniją paskambinęs žmogus skundžiasi būtent ryšiu.
Tarp labiausiai audros paveiktų regionų – Vilniaus, Panevėžio, Šiaulių, Raseinių apskritys.