Google reklamos kampanijos sėkmė priklauso nuo daug kintamųjų, tačiau vienas iš jų yra geras skelbimas. Dažnai tai yra pirmasis susitikimas su vartotoju, todėl pirmas įspūdis yra itin svarbus Tam, kad Jūsų reklama pasiektų potencialius vartotojus Jūsų skelbimai turi būti konkretūs, aktualūs ir patrauklūs. Būtent dėl šios priežasties skaitmeninės rinkodaros agentūros Read specialistai pasidalins keliais patarimais, kurie leis sukurti geresnį Google reklamos skelbimą.
- Pabrėžkite tai kas daro Jus išskirtiniais
Galbūt Jūs galite savo potencialiems klientams pasiūlyti nemokamą pristatymą ar milžinišką produktų įvairovę? Tai būtina pasakyti garsiai, nes tai yra naudos, kurias įvertina Jūsų vartotojas.
- Įtraukite kainas, akcijas ar išskirtinius pasiūlymus
Akcijos yra turbūt geriausias būdas parduoti Jūsų produktus greitai. Tokius pasiūlymus pastebi Jūsų varotojai, kurie dažnai lygina Jus su Jūsų konkurentų kainomis.
- Įgalinkite klientus imtis veiksmų
Raginimai veikti (angl. call to action) yra labai svarbi reklamos sudedamoji. Tai gali būti tokie žodeliai kaip: pirkite, skambinkite šiandien, užsisakykite dabar ir t.t. Tai žmonėms palengvina sprendimų priėmimą bei jie lengviau imasi tų veiksmų.
- Įtraukite bent vieną iš raktinių žodžių
Raktiniai žodžiai Jūsų skelbime parodo ar reklama atitinka tai ko vartotojai ieško. Jei kas nors ieško „žieminiai batai“ Jūsų skelbimas gali būti „Pirkite žieminius batus šiandien“
- Suderinkite skelbimą su nukreipimo puslapiu
Atvestas klientas dar nėra galutinis reklamos tikslas. Reikia matyti platesnį paveikslą. Todėl visada pasižiūrėkite, kad nukreipimo puslapis atitiktų skelbimą bei įsitikinkite, kad skelbime esančios akcijos yra lengvai randamos. Žmonės gali išeiti iš jūsų svetainės, jei neras to, ko ieško.
- Kreipkitės į mobiliuosius klientus
Žmonės, kurie Jūsų paslaugos ar prekės ieško mobiliuose įrenginiuose greičiausiai norės sužinoti Jūsų adresą arba Jums paskambinti. Todėl svarbu, kad Jūsų reklama rodytų Jūsų vieta bei telefono numerį. Taip pat pasirūpinkite, kad Jūsų svetainė atrodytų gerai ir mobiliuose įrenginiuose.
- Eksperimentuokite
Kiekvienai skelbimų grupei sukurkite bent tris ar keturis skelbimus ir toliau Google padarys darbą už Jus. „Google Ads“ automatiškai kaitalioja skelbimus, kad našiausi skelbimai būtų rodomi dažniau.
- Patikrinkite, ar nėra skelbimo klaidų
Siekiant užtikrinti, kad visi skelbimai būtų aukštos kokybės, kiekvienas skelbimas turi atitikti aukštus profesinius ir redakcinius standartus. Google draudžia skelbimus rašyti didžiosiomis raidėmis ar neaiškiais URL.
Jei turite papildomų klausimų ar matote, kad reikia specialistų pagalbos parašykite mums adresu hello@readppc.lt.