Lietuvės kūno depiliacijai ir veido valymo procedūroms linkusios išleisti ne daugiau kaip 50 eurų per mėnesį – rodo kompanijos „Braun“ Lietuvoje atlikta apklausa. Beveik pusė respondenčių grožio procedūras atlieka namuose, o grožio salonų paslaugomis dažniausiai naudojasi giluminiam veido valymui.
„Lietuvės yra labai veiklios – jos rūpinasi šeima, siekia karjeros, yra aktyvios kitose socialinėse veiklose, todėl grožio procedūros namuose joms sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko. Kita vertus, protingai paskirsčius lėšas ir jas investavus į patikimas priemones, namų sąlygomis savo išvaizda pasirūpinti 50 eurų visiškai pakanka“, – teigia „Braun“ produkcijos platintojas Baltijos šalyse Dmitry Žmuds.
Grožio procedūroms profesionaliuose salonuose lietuvės taip pat nelinkusios išlaidauti. Absoliuti dauguma respondenčių išleidžia ne daugiau kaip 50 eurų. Daugiau nei trečdalis moterų grožio salonus renkasi tik giluminiam veido valymui, o 16 proc. moterų – bikini zonos depiliacijai.
Atėjus šiltajam metų sezonui, 18 proc. apklaustųjų išlaidas kūno depiliacijai ir veido odos priežiūrai namuose padidina iki 100 eurų, kai rudenį ir žiemą panašioms procedūroms išleidžia 11 proc. lietuvių.
„Nors vasarą moterys renkasi lengvesnius, daugiau nuogo kūno atidengiančius rūbus, išlaidos nepageidaujamų plaukelių šalinimui didėja neryškiai. Tai parodo lietuvių praktiškumą – vieną kartą investavus į patikimas kūno priežiūros priemones, nereikia papildomos specialistų pagalbos“, – teigia D. Žmuds.
Rečiausiai grožio salonų duris lietuvės praveria dėl viso kūno depiliacijos. 48,2 proc. apklaustųjų visas odos priežiūros procedūras teigia atliekančios savo jėgomis.
„Susikurti savo grožio rutiną namuose nereikalauja specifinių žinių ar pastangų. Tam pasitarnauja šiuolaikinės kūno priežiūros priemonės, tokios kaip epiliatoriai ar veido valymo šepetėliai, kurių naudojimas paprastas, o rezultatais džiaugiamasi ilgiau nei po vienos brangios depiliacijos vašku procedūros grožio salone“, – rezultatus apibendrina D. Žmuds.
Apklausą atliko tyrimų bendrovė „Synopticom“ gegužės 6-12 d. Jos metu apklaustos 338 respondentės iš visos Lietuvos.
Reklama: gpklinika.lt