Spalio pradžioje, Vokietijoje, vyko milžiniška maisto paroda Anuga. Šių metų parodos šūkis buvo „paragauk ateities“, kuris visiškai atspindėjo parodos turinį. Naujausi maisto produktai ir pasaulinės maisto ateities tendencijos vienoje vietoje. Maždaug 165 000 prekybos atstovų iš 198 šalių ir 7405 dalyvių iš 107 valstybių – Anuga vėl įspūdingai patvirtino, jog pasaulyje ši paroda yra svarbiausia maisto pramonės verslo ir komunikacijos platforma.
„Džiugu matyti, jog Lietuvos maisto pramonės atstovai aktyviai dalyvauja vienoje didžiausių parodų pasaulyje, kurioje tiksliniai verslo kontaktai turi įtakos eksporto augumui bei tarptautinės prekybos skatinimui. Per kelias dienas spėjau susipažinti su stambiausiais gamintojais bei prekybininkais iš Europos ir kitų pasaulio šalių ir su jais aptarti verslo galimybes bei sėkmingos prekybos kryptis. Nemažą dalį laiko skyriau sveiko maisto ir inovacijų stendams. Tendencijos pasaulyje aiškios – vartojimas auga greitais tempais visose rinkose, neatsilieka ir sveikuoliškų produktų paklausa. Yra toks JAV posakis: “ateityje, kaip ir dabar, svarbiausios prekės yra nafta ir vanduo“, tadįvairiausios vandens rūšys bei vaisvandeniai beiinovatyvūs produktai sveikuoliškam gyvenimui matyti, jog turi neribotas perspektyvas. Čia lietuviai drąsiai galėtųužimti savo rinkos dalį, nes šiųištekliumūsų šalyje yra daug. Be kita ko, ekologiški ir plataus vartojimo produktai išmūsųšalies yra konkurencingi, visa kita, tėrasėkmingos rinkodaros ir įmonių vadovų verslumo rankose“, –pasakojaviešųjų ryšiu specialistas, Alkas Paltarokas.
Tikėtina, kad po poros metų, žymiai daugiau Lietuvos atstovų dalyvaus pasaulinėje maisto parodoje, kuri vyks 2019 metais. Anuga parodoje lietuviai turi visas galimybes pasirodytiir pristatydami savo paslaugas bei produkciją.
„Puiku, jog Lietuvos įmonės turi galimybę dalyvauti tokio masto parodose ir taip skatinti savo verslą bei nešti naudą Lietuvos ekonomikai. Turėjome išskirtinę progą susitikti su viso pasaulio potencialiais klientais, kurie domisi mūsų šalies produkcija. Tai vartai į visų žemynų rinkas, dabar reikia daug ir atkakliai dirbti, kokiu bruožu ir pasižymi lietuviai“, – teigia vieni iš mėsos prekybos lyderių Lietuvoje, „Baltic Foods“.