Dainavos gidas
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Alytus
  • Birštonas
  • Druskininkai
  • Lazdijai
  • Šalčininkai
  • Trakai
  • Varėna
Penktadienis, 20 birželio, 2025
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Dainavos gidas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Pradžia » Turizmo tarybai pristatytas naujas Lietuvos turizmo komunikacijos ženklas

Turizmo tarybai pristatytas naujas Lietuvos turizmo komunikacijos ženklas

Redakcija
2016-10-19
Naujienos
Laikas: 3 min skaitymo
FacebookTwitter

Trečiadienį vykusiame Turizmo tarybos posėdyje buvo pritarta naujo Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio prekės ženklo koncepcijai, logotipui ir šūkiams. Pagrindiniu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“, o vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašimi tapo pašto ženklas.

Naują Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją Turizmo tarybos nariams pristatė Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė ir šio prekės ženklo koncepciją sukūrusios reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Pasak J. Kazlauskienės, beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ logotipas neatspindėjo Lietuvos, kaip patrauklios kelionių krypties, išskirtinumo. Kuriant naują turizmo prekės ženklą buvo siekiama pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turizmo krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamų potyrių.

T. Ramanauskas pažymėjo, kad nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Rytų Europos šalį, apie kurią mažai žinoma. Todėl kuriant koncepciją suformuluota žinia pasauliui, kad Lietuva yra vieta, kur vertinami tikri dalykai: tikras lietuviškas maistas, nesugadinta gamta, nuoširdus bendravimas.

„Kitaip tariant, mes matome tikrumo grožį. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją pristatė jis.

Atskiras šūkis lietuvių kalba sukurtas ir vietiniam turizmui – „O čia ar buvai?“ Taip siekiama paskatinti lietuvius labiau pažinti savo šalį ir aplankyti dar nematytas vietas.

Naujam Lietuvos turizmo logotipui naudojamas gyvybingas, dinamiškas šriftas, keliantis asociacijų su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolis. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padės išplatinti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriamas reprezentatyvus suvenyrų rinkinys, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Kuriant Lietuvos turizmo prekės ženklą buvo remtasi diskusijomis sudarytoje darbo grupėje, užsienio turistų apklausomis bei Lietuvos kaip turizmo šalies vertinimo tyrimais. Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai palaipsniui išleidžiami ir kartu su sukurtomis komunikacijos priemonėmis pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio prekės ženklo ir vienodo rinkodaros priemonių stiliaus kūrimo paslaugos yra projekto „Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas bei reklama Lietuvos ir užsienio šalių interneto portaluose, socialiniuose tinklalapiuose ir leidiniuose“ dalis. Valstybinio turizmo departamento inicijuotas projektas įgyvendinamas ir finansuojamas pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

Turizmo tarybos posėdyje, kuriam pirmininkavo ūkio viceministrė Rasa Noreikienė, taip pat svarstyti vietinės rinkliavos Trakų rajono savivaldybėje už naudojimąsi esama viešąja infrastruktūra klausimai, taip pat aptartas gidų veiklos reglamentavimas.

Turizmo taryba yra kolegialus patariamasis organas svarbiausiems turizmo plėtros ir skatinimo klausimams nagrinėti. Ne mažiau kaip pusę Turizmo tarybos narių sudaro turizmo verslo asociacijų ar organizacijų atstovai. Tarybos darbe dalyvauja Aplinkos ministerijos, Kultūros ministerijos, Užsienio reikalų ministerijos, Susisiekimo ministerijos, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos, Vilniaus miesto savivaldybės, Lietuvos gidų sąjungos, Lietuvos golfo federacijos, Lietuvos Respublikos turizmo rūmų, Lietuvos kurortų asociacijos, Lietuvos turizmo asociacijos, Lietuvos privačių sveikatos priežiūros įstaigų asociacijos, Lietuvos pilių ir dvarų asociacijos, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos, Lietuvos kaimo turizmo asociacijos, Lietuvos savivaldybių asociacijos atstovai.

Ūkio ministerijos inf.

DalintisDalintis

Panašios naujienos

Druskininkuose pristatyti strateginiai projektai stiprina Lietuvos ir Lenkijos ryšius
Druskininkai

Druskininkuose pristatyti strateginiai projektai stiprina Lietuvos ir Lenkijos ryšius

2025-06-18
Kaip pavasarį pasirūpinti veja, kad ši žaliuotų be vargo: laistymas, pjovimas ir tręšimas
Alytus

Alytus ragina prižiūrėti savo sklypus: tvarkinga aplinka – visų atsakomybė

2025-06-18
Padėka gausios šeimos tėvams – Alovėje gyvenantiems Žilvinui ir Julijai Jablonskams
Alytus

Padėka gausios šeimos tėvams – Alovėje gyvenantiems Žilvinui ir Julijai Jablonskams

2025-06-02
Sulankstoma antena kareivio kuprinėje: lietuvių sukurtas sprendimas jau naudojamas fronte
Krašto apsauga

Sulankstoma antena kareivio kuprinėje: lietuvių sukurtas sprendimas jau naudojamas fronte

2025-05-31
Sodininkystės terapijos renginys Dzūkijos mokykloje – žingsnis į emocinę gerovę per ryšį su gamta
Alytus

Sodininkystės terapijos renginys Dzūkijos mokykloje – žingsnis į emocinę gerovę per ryšį su gamta

2025-05-23
Varėnos „Ąžuolo“ gimnazijos laukia pokyčiai
Mokslas ir studijos

Varėnos „Ąžuolo“ gimnazijos laukia pokyčiai

2025-05-22

Skaitoma

Gerai moters savijautai: 3 medžiagos, kurių atsargomis turi pasirūpinti kiekviena

Net ir lietingą vasarą mūsų odai ir plaukams iššūkių nestinga: kaip reikėtų keisti grožio rutiną?

2025-06-12
Mangai

Ką reikėtų žinoti apie džiovintus mangus?

2022-01-25
Meškeriojimas neatsiejama vasaros atostogų prie vandens dalis

Meškeriojimas neatsiejama vasaros atostogų prie vandens dalis

2025-06-18
Atliekų rūšiavimo skirtumai stebina net atsakingiausius gyventojus: nori vienodų rūšiavimo taisyklių visoje Lietuvoje

Trakų rajono atliekų surinkimo grafikas 2025

2025-03-18
Lietuvos latviai didžiuojasi savo šaknimis

Lietuvos latviai didžiuojasi savo šaknimis

2015-11-13

Reklama

Proneta Proneta Proneta
Verta pamatyti Verta pamatyti Verta pamatyti

Dainavos krašto naujienų portalas, skelbiantis Tau aktualias žinias ir įvykius.

Naujienos

Aš esu šaulys: žymūs Lietuvos žmonės dalijasi savo istorijomis

Aš esu šaulys: žymūs Lietuvos žmonės dalijasi savo istorijomis

2025-06-20
Kurortas – savame kieme: 11 daiktų, kurie neatpažįstamai pakeis kiekvieną lauko erdvę

Kurortas – savame kieme: 11 daiktų, kurie neatpažįstamai pakeis kiekvieną lauko erdvę

2025-06-19

Skaitomiausia

Gerai moters savijautai: 3 medžiagos, kurių atsargomis turi pasirūpinti kiekviena

Net ir lietingą vasarą mūsų odai ir plaukams iššūkių nestinga: kaip reikėtų keisti grožio rutiną?

2025-06-12
Mangai

Ką reikėtų žinoti apie džiovintus mangus?

2022-01-25
  • Rašyti redakcijai
  • Privatumo politika
  • Reklama
  • Susisiekite

© Dainavos gidas

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Sportas
  • Įdomu
  • Kultūra
  • Sveikata
  • Politika

© Dainavos gidas